26.3.10

«Bau April yang manis»

Ateh! Tak nak baca ker entry nih? Ces kalau tak nak baca malam kang dalam kereta I berikan u ceramah secara percuma di sepanjang perjalan kita menuju tanah kelahiran kita. So better u baca then habiskan airliur I okeh!

Oh bau April memang manis. Terasa ingin menyanyi2 lagu 'Bila April' nyanyian Fazley suatu masa dulu. Oh bila April Ateh jangan la cuba lari.

Kenapa dengan April. Kikikiki...sambil tersipu2 malu saya nak bagitau April adalah bulan kelahirann saya. Jadi saya sangat sukakan April dan angka 28, ditarikh itulah saya dilahirkan "ebih kurang 28 tahun lepas. Aduh sudah 28 kah umur saya? Benarkah? Oh...*sambil bergenang airmata terharu*

Sebenarnya sekarang saya lebih teruja memikir dan membuat plan untuk menyambut ulangtahun kelahiran Maryam yang akan tiba lagi 4 bulan. Hahahaha gila meroyan, padahal harijadi I next month je, pastu harijadi Papa Maryam bulan 5. Apakah gila seorang saya yang telah merangka plan untuk harijadi Maryam. Kikiki mestilah saya lebih teruja untuk Maryam, besday dia boleh la wat over2, takkan besday saya nak berbelon2 bagai kan? Hikhik tapi apa salahnya kan kalau saya mengoverkan diri di party birthday saya nanti? Hah ada party birthday saya? Hah? Hah? Hah?

Kikikiki ntahlah tak tahu la ada ke tak, tapi adalah kot tapi secara kecik2 je. Ala janganlah sedih saya ni dah tua bangka, nanti malulah kalau ada party, tapi party anak saya tu konpem ada. Hah apalagi conteng la kalender hujung Julai ada party Maryam. Hahahahaha mak teruja ok!

Eh eh birthday ni Papayam dah bagi hadiah Blackberry ni, jadi takdelah hadiah lagi. Eh ada kot Ateh tak kasi lagi, tak nak tudung dah ye Ateh, wallet pun tak mahu tapi saya rasa saya mau sling bag seperti di 9 west aritu. Takpun yang comel2 pun takpe.

Hmmm, apa wish saya untuk diri sendiri agaknya? Panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu serta terus dapat hidup dalam satu kehidupan yang penuh kasih sayang. Aiseh itu saja? Oh ada lagi...saya berdoa agar saya sukses di tempat kerja baru. Emm maybe saya nak sebuah printer untuk diri saya oh atau mungkin sebuah percutian yang hebat? Kuikui InsyaAllah.

Ok kalau ada party bueh nanti saya jemput. Takyah wat surprise party kalau takde hadiah n tema ok!

Sekian.

5 comments:

semut-terbersin said...

wah kita samaaa!! bulan april juge..marilah bergumbira di bulan april! sayee mmg sangat sukee april!hihi

R-B-I said...

Mak semut, wah bagus kan?adakah awak juga taurus? Heheheheh nanti kalau ada party bueh saya jemput awak okeh.hehehehehe

ndr said...

hoho..saya rase kalender bulan 4 telah terpadam drpada memori semua.. iyah... :P

semut-terbersin said...

hehe tidak..saya aries..
yey! bezz nyee bezz nye..saye sangat terharu sekiranye mendapat jemputan ke party bueh mama yam!hehe

semut-terbersin said...

hehe tidak..saya aries..
yey! bezz nyee bezz nye..saye sangat terharu sekiranye mendapat jemputan ke party bueh mama yam!hehe