29.10.08

Malam yang gelap...

Cumel jek gaya bebas Maryam nih...

Tangan siap tunjuk best...

Ternganga lak...



Maryam dah tak nak tido bedung di malam hari sejak 2,3 hari ni...maybe sebab panas sejak kebelakangan ni. Yelah kan aku tido pun berpeluh2 apalagi Maryam yang kene bedung. So aku biar ajelah dia tak bedung...selama ni dia bedung sebab takut dia terkejut masa tido. Masalah bila dia tak bedung dia menggeliat siap bunyi2. Kaki lak ketuntang lepak lepuk. Jadi aku mulalah tak nyenyak tido...tapi demi Maryam tak mengapalah kan. So semalam jam 3 pagi aku jaga & borak ngan Amad. Kami gelak tengok gaya Maryam tido. Dan di jam 3 pagi dan di dalam gelap tu gak Amad suruh aku snap gambar Maryam dan diatas adalah gambar2 beliau. Hahaha aku selalu mendedahkan gambar2 sensored Maryam. Maaf ye Yayam, mama saje2 jek...

1 comment:

ateh maryam said...

alah,,mengapakah maryam nampak ngat tembam nih,,hoho,,bersedia lah nanti ateh jumpe,,muhehhehe