17.10.08

Dad-Daughter Talk...

Maryam dah pandai borak. Bila bangun tido kalau mud baik ajak la dia borak mesti dia layannye. Tapi ada beza nada suara n kemeriahan dia berborak bila dia ngan papa dia. Serius aku, m.i.l n s.i.l aku perasan sangat Maryam akan bersemangat bercakap dalam bahasa dia bila papa dia ajak borak. Siap kaki n tangan dia berkayuh dengan begitu laju sekali. Suara dia plak bukan main kuat n mata dia bulat2 pandang papa dia. Kalau dengan aku mmg la dia borak tapi lebih sopan n ayu gitu, hahahaha. Setiap kali diaorang borak aku cuma senyum n sedikit jeles tapi dalam hati bersyukur kerna Allah telah tunjuk yang Dia makbulkan doa aku agar Maryam jadi sahabat baik n penenang hati papa dia. Harap2 keakraban ini berkekalan selamanya. Terima Kasih Allah...
- Sesi berborak Papa n Maryam -

No comments: