25.10.08

Maryam Jarum...

Seperti yang dah dijanji kami g Habib Jewels tuk bli gelang kaki Maryam. Macam biasa kalau buat janji ngan Maryam untuk kuar g jalan dia mesti tak lena tido. Malam dia bangun kul 2am & 5.30am, lepas tu dia tido kul 8am sampai 9am je...pas mandi pakai baju cantik2 nak kuar dia ngantuk plak nak tido, jadi tergendala la nak kuar n aku biar dia tido jap. Yang bestnya tak sampai 1/2 jam tido dia dah bangun balik. Apa lagi nenek dia yang dah siap pun terus angkat n kami pun kuar la g Habib kat Semua House. Siap je bli dalam masa tak sampai 1/2 jam kami terus balik, Maryam yang memang ngantuk tu apalagi mengamuk la dalam kereta...Hohoho dah dapat gelang kaki n tangan pun ngamuk lagi...Gelang kaki Maryam ada gantung bear2 n love2...gelang tangan lak ada gantung love2 je...
Inilah rupanya gelang tangan Maryam....

Ni plak gelang kakinya...ada bear-bear...


Huhu ini gaya Maryam ngan gelang barunya...liplap gitu...





1 comment:

ririblurry said...

oh mami jarum sungguh anakmu..