3.11.08

I'm really2 pissed off!!!

I'm just pissed off. Really2...
Kenapalah aku bleh tahan kan...
Tapi Alhamdulillah la bleh tahan lagi...
Sebab bila marah orang tua kita ni dikata kurang ajar...
Kalau orang tua marah yang muda takde apa2 nak dikata...
Tapi kena ingat la naik angin tu tak kira muda atau tua, semua boleh rasa...
Jadi sendiri mau ingat la...
Selagi gua boleh tahan gua tahan...
Kang gua dah bengang bertukar jadi Suria Baja Hitam tau la kan...
Since ada Maryam gua dah blaja sabar sikit...
Jadi jangan nak cabar kesabaran gua yang baru nak bertambah ni...
Kenapalah orang tua ni kadang2 buat gua bengang..
Gua tak bangang...
Tak jugak bengong...
Arghhh aku betul2 marah la weeeiiiiii.....

3 comments:

zue said...

huhu..nape ujie? sabar2..tp blog ni bagus kan untuk lepaskan geram..hehe :)

ateh said...

bakpe mung adik??sabo nanti derhaka namanye,,hehhehe

ummi mien said...

uiishh uji. gerunnya aku baca entry ko nih.sabar la yea. membesarkan anak memang cabarannya sangat le berat.huhu..tapi bila tgk anak kita senyum terus hilang kan? byk2 berdoa. serahkan pada Dia.take care k.