1.4.10

Izinku pergi...

Baik mari bercerita tentang cerita kerja.

Yeay saya dah sign dan hantar Letter of Appointment kepada bakal ofis saya pada hari Isnin 29/3/2010. Bertuahnya saya kerana saya dapat menyerahkan sendiri surat tersebut kepada Big Boss. Komen saya Mr. Big Boss itu nampak baik dan sopan. Harap tidak indah lihat dari rupa.

Jadi sudah rasmilah saya akan meninggalkan opis saya ini. *Seronoknya*

Berharap semua merestui saya.

Paling berdoa agar Maryam dapat menerima segala perubahan nanti. Sebenarnya saya tahu Maryam mampu, cuma saya yang perlu kuat dan tabah sedikit.

Saya juga perlu melakukan perubahan besar - perlu pergi kerja awal, pulang sedikit lewat, maybe akan sedikit busy, maybe perlu outstation sesekali dan paling menyentuh hati haruslah masa bersama Maryam berkurangan. Harap saya tabah dan Maryam memahami. Oh harap MIL say juga memahami situasi saya.

Juga perlu merubah beberapa pelan kehidupan. Ye sangat perlu, apakah pelan itu? Sabarlah nanti saya menulis di entry lain pula.

Sehingga jumpa lagi.

No comments: