10.6.09

Sesuatu yang hebats...

Just nak share benda2 best yang baru kuterima n beli. First thing first k. So inilah benda2 itu...
Ingat tak entry aku yang bertajuk "Senarai Impian Harijadi"? Wakakaka jadi impian itu tertunai sudah. Kakak aku dah tunaikan impian itu dengan menghadiahi aku purse bertajuk 'sembilan barat'. Walaupun aku dapat lambat sebab bak kata ateh dia bli bukan dari Malaysia (whatever!) n makan masa 2 minggu nak deliver, aku tak kisahlah janji aku dah dapat. Thanks to Ateh n I luv u so much la even aku lebih suka purse nine west dia yang cokelet tu tapi yang ni suka gak. Hehehhehe...next year bagi lagi ye.


Haa hebat kan baju yang ada gambar robot nih. Kikikiki poyok jek aku ni membeli juga akhirnya. Yang tak best warna itam dah abis. Walaupun aku memang nak warna putih yang sbnrnya tuk budak2 n rasa tak manis la nak pakai baju size bebudak kan tapi ada aku kesah? Tak kesah la tu, tu yang aku ngan rakusnya bli gak. Amad dah ada warna itam n ateh dah ada 2-2 yang kaler itam tu. Tapi ateh tak berjaya lagi bli warna putih. Hehehe muga awak sukses membelinya k!

Hikhik cumel kan cd aneka warna ni. Hahaha setelah terhasut dengan godaan mak emma, aku pun bersetuju untuk membeli cd ni tuk Yam. Kami share bli kat mlo brand lunatots. Intan amik 2 (blue and yellow) n aku amik bakinya. Tak best la warna merah abis. Intan kata the blue one khas tuk adik lelaki emma n aku plak memang plan bli oren tuk agenda yang sama. Wakakaka aku n intan memang la poyo. Tapi suka ati kami la, kami bli duit kami, our silver k!

Kesian beanbean(nama patung Yams ni) jadi model sementara mama nak basuh cd ni.teruja gila nak pakaikan kat yam tapi intan awal2 dah warning kene basuh dulu. jadi semalam aku basuh kul 12tgh malam sebab b4 tu tertido ngan yam, bila terjaga teringat cd tak basuh lagi terus la g basuh,siap cuci toilet skali. Hahahaha...

Dan yeayyyy...berjaya pakaikan pada yams sebagai langkah percubaan...kikiki tapi kaki yam yang ramping ni buat nampak longgeh (perkataan dek mok slalu sebut tuk longgar n londeh) tuk yam n aku bajet mesti terburai bila yam kencing. untuk test ni aku pakaikan satu jek lapik microfiber dia. Hahaha jadi tau apa berlaku? Baru sat tadi Amad panggil aku n kata yam dah basah. Chet. Memang terburai pun...but aku tak rasa ralat pun sebab aku dah bajet kan. Intan pun 1st time pakai basah tilam dia. Esok aku akan berusaha lagi. Maybe pakaikan 2 lapik n pakai ketat skit. Heheheh can save money n safe the enviroment too! Berusaha Mama!





No comments: