21.6.09

Wonderful weekend...

Macam biasa aku suka weekend aku terisi dengan aktiviti2 yang sonok. Sementelah weekend ini ari bapa aku plan ngan nurul n elly beberapa aktiviti. Mulanya nak main boling tapi sebab tak cukup korum makanya perlulah cancel program n buat program lain. Apa yang penting, apa yang penting bekerjasama...
Macam biasa Rayyan lepak umah yam.hehehe yam ngan rambut lintang pukangnya dan rayyan ngan rambut pacak sejemput. masa ni kat umah yam.

Yam buat muka suka masa kat pizzahut bangsar tuk lunch, hahah tapi masa tu dah kul 4ptg, yam yang lapar celup jari2nya ke dalam chicken soup, sib baik yam kebal.

"Eh awak nak order apa mukhriz?,Saya lapar ni..."
Lepas lunch kami g Taman Tasik Perdana plak. Syok cik pai n family pun join. Kakak aku dr gombak pun ada, happening gila...tak rancang pun,tetiba "ter' pergi. Papa Yam n Papa Rayyan main badminton, yam lak buat exercise jalan2. Gambar banyak pada ateh, ni jek yang ada pada mama dlm phone yang mati masa kejadian,damn!

Hohoho nilah yang buat gua kempunan. Benci la ko elly! ko kata nak wat nasi tomato tok gathering hari bapa, tapi kenapa laksa lak. beria aku tak kacau ko ptg tu sebab ingatkan ko tgh giling tomato, tulah ko dah kene jugak tinggal g taman...

Heheheh dan ahadnya pula aku n nurul sekeluarga teruskan perjalanan weekend yang indah kami ke old town white coffee kat Bangsar South tuk blanja ayah kepada anak kami makan. Superb...kitaorang sangat enjoy makan nasi lemak rendang, mee udang n mee karinya...Ateh takleh join sebab dia ada kenduri kat Seremban n elly lak kene balik N9 gak sebab ada majlis aqiqah. Gila lazat n enjoy makan wlpn tanpa mereka. Lain kali weekend nak pergi lagi...

Wajah seorang mama yang sedang menyusukan anaknya sehingga tertido...hohoho aku belum abiskan mee udang aku ok...yam mimpi apa ntah nak plak tertido...ngantuk agaknya.

Ni lak Rayyan yang selamba jek buat aksi gaya bebas tido. cumel jek...mesti empuk tilam ni...

Yam tak sabar nak order sementara mama nurul keliru tuk wat pilihan.

Keluarga bahagia aku. (Perasan tak cd yam?hehehe)
Tulah aktiviti kami sempena ari bapa. Sangat indah aku rasa lepak2 begini. Oh...

No comments: