26.2.09

Jantung manis papa...

Hahah siot jek nama entry aku kali ni. Tapi tengok la video ni, memang lah jantung manis papa kalau dah kejar papa balik keje macam tu skali. Kalau aku balik Maryam takdenye nak kejar2 camtu. Bila dah nak susu barulah kenal mana satu mama dia. Video ni aku rakam b4 Maryam pandai merangkak tapi skang dia dah bleh merangkak, tak jalan macam beluncas lagi. kikikiki...korang ignore la sore2 aku kat blakang yg tgh komplen pasal Maryam yang tak nak menyusu kat mil aku.

1 comment:

zue said...

alahaiiiii....comeyynye MJ..hahah..laju giler pegi kt papa die..hehe