19.2.09

Lebarnya Jalur...

Hehehe...hehehe...hehehe lagi.

Akhirnya jalur lebar itu datang sendiri kepadaku setelah 2 kali aku g blue cube kat mid valley tu. Ceh apalah blue cube tu, ada ke modem dah habis. Terus tak cute kotak biru tu jadinya. Lastnya aku amik broadband ni kat cine apek nama alex yang dulu ada kedai handphone kat bawah opis aku. Kebetulan dia datang opis pakai baju celcom broadband, jadi aku sesaje tanya. Hehe rupenye dia memang dah jadi dealer. Kuikuikui, jadi akhirnya aku dapat jugak gedik santai di meja makan umahku sampai menjalur lebarkan diri. Oh terasa hebats n bess 15 kali...

Jadi akan kubersihkan sawang2 yang dah lama melekat kat blog aku ini. Punyalah lama kan aku tidak meng'tarikh atas'kan diriku ini dan juga kehidupanku ini bersama Maryam n Hubby. Punyalah lama sampai Maryam dah leh berlari pun. Heh tau aku tipu takpe tapi memang la perkembangan Maryam sangat membanggakan. Cuma badan dia aje tak berkembang maju. Maybe sebab dia sangat aktif, jadi dia tak naik badan. Hehehe tunggulah aku cerita pasal penghijrahan aku dan juga perkembangan puteriku itu.

Neway aku mc arini, tidaklah serius tak sihat cuma ntahlah semangat nak keje dah takde. Maybe aku perlu hijrah tapi ekonomi kan tak sihat juga sekarang. Tapi kalau aku tak lakukan sesuatu maybe aku akan lebih tak sihat. Jika diberi pilihan aku cuma nak duk umah jaga Maryam or keje yang boleh letak Maryam bersama aku. Pray hard for it...Moga Allah bukakan jalan itu.

Oh nanti aku update lagi k dari meja makanku ini. Mungkin akan ku letak gambar meja dimana aku bergedik santai menekan punat2 laptopku ini. Sungguh santai cuma aku tidaklah segedik mana kan. Kikiki...k cau dulu k, dah hampir tiba masa tuk susukan Maryam yang sedang lena diulit mimpi itu. Wink!

No comments: