26.10.10

Plan P The Series ~ Part 1

Ada satu hari kawan depan saya kat opis ni nampak saya menanda dan mengira2 kalendar...hikhikhik gila apakah kan? Tulah tindak tanduk saya kebelakangan ini banyak menimbulkan curiga di hati peminat2 saya. Panggggg!!! Peminat apakah? Kekekekeke cakap macam artis glamer plak saya. Oh takdelah mungkin status2 saya di fb yang saja cari publisiti. Oh tidak2, biarlah saya berterus terang hal yang sebenar supaya anda semua tidaklah 'sudah membaca, mengeja pula' ala2 'sudah terang lagi bersuluh' adanya. Mungkin pengumuman ini terlalu awal, hahahah tengok mengundang kontroversi lagi...bukanlah pengumuman apapun cuma ingin berkongsi pelan yang telah saya rangka untuk anak kedua saya. Oh yeah...

Sudah bersediakan saya? Entah, persediaan yang macam mana? Mental, fizikal, kewangan atau apa? Serius saya tak pasti namun saya juga tak pasti sampai bila saya akan pasti yang saya sudah benar2 bersedia. Kalau saya tunggu tahun depan, tak mungkin juga saya sudah bersedia, atau tahun2 terkedepan lagi boleh bersediakah saya?

Bersedia atau tidak banyak definisinya. Alhamdulillah saya rasa saya tiada halangan besar untuk meneruskan niat saya, mengandung bukan boleh ikut kawan, kakak atau sedara mara seperti nak mengandung juga bila kawan/kakak/sedara mara mengandung. Saya cuma terfikir laratkah saya nak mabuk2 lagi ni, aduhai. Dan seperti telah saya niatkan saya nak mengandung lagi bila Maryam sudah 2 tahun. Bila Maryam dah 3 tahun dia dah boleh tolong tengok2kan adik dia nanti.

Ala dah pukul 7 malam, saya nak balik rumah la. Nanti saya tunjuk carta2 dan jadual2 pelan P saya k. Tunggu post seterusnya, manalah tau dipost seterusnya ada pengumuman gembira. InsyaAllah...

Tata.

No comments: