10.5.09

Taraaaaa....

Hehehehe...weekend baru ni kami sekeluarga+Ateh memulangkan diri ke kampung lagi. Tujuan utama sudah pastilah melawat kedua orang tua kami itu. Sebab asyik teringatkan emak dan juga emak yang demam, Amad kata jomlah balik...hehehe aku dengan senyum gembira pun menghebahkan berita kepulangan ke kampung kepada Ateh dan seperti biasa dia bersetuju untuk mengikut pulang. Best, best...kepulangan kali ini mendatangkan hasil seperti di bawah ini....yeayyyy.....

Oh apakah barang yang fragile ini???...Apakah?Apakah?...Oh katakanlah apakah ini...


Tarraaaaa....inilah barang fragile itu!Hadiah harijadi yang kuminta dari Amad tersayang. Wakkakaka best tak permintaan aku kali ini? Hehehe saje nak kembangkan bakat yang entah2 terpendam dalam diri aku ni. Nak tempah baju? Eh nantilah dulu, tak pandai lagi la, sabo,sabo...


Hehehe inilah rupa bentuk mesinnya...warna pink gitu,tidaklah mahal sangat, mampu milik saje harganya. Kami beli di sebuah kedai di kuantan. Terima kasihlah kerana Amad, Maryam n Ateh sudi menunggu saya mempelajari sedikit sebanyak menggunakan mesin ini. Time kasih la pada abang kedai itu juga yang memberi kuliah percuma kepada saya.
Hadiah kali ini terinpirasi (aiseh) dari hobi saya kebelakangan ini yang suka membuat sesuatu tuk Maryam tercinta. Maybe saya akan mendesign baju2 untuk Maryam. Heheheh leh wat Maryam collections plak pasni...hehehe sonoknya rasa. Time kasih la Encik Ahmad Kusyairi selaku suami saya yang memahami hobi bermusim saya ini. Moga kali ini jadi hobi ari2. Hehehehe...oh rasa best tapi tak try menjahit lagi. Heheh belum shopping kain nak jahit...dah ada hasil nanti akan saya update rupa bentuk hasilnya.

Lepas g beli mesin, kami mencari kasut untuk Maryam pula. Nampaknya kasut idaman Papa Maryam untuk dihadiahi kepada Maryam tiada stock. Memang tiada rezeki Maryam hari itu nampaknya kerna setelah melawat butik adidas, nike, royal sporting dan juga al-ikhsan semua kasut yang seperti berkenan dihati tiada. Tapi sebab Mama Yam kadang2 over n lupa daratan dapatlah Yam sandelIpanema seperti di atas. Apa ingat Gisele Bunchen jek bleh pakai? Maryam Jannah pun bleh la...Hahahhaha...wink!




No comments: