13.5.09

G.I.G.I.H

Tak padan jek kegigihan aku dan Amad nak beri yang terbaik tuk Maryam. For info Maryam dah tak nak menyusu botol balik, letak la air apapun dia minum main2 n gentel2 jek puting botol tu. Memang la comel aksinya menggentel tapi kalau kene penampar mama mau berdamar pipi tu. Wakakakaka...
So semalam n tengahari tadi aku balik dengan niat suci murni nak susukan dia secara direct. Tapi sebab budak ni memang distractible kene la lepuk 2,3 kali. Semalam oklah sebab aku sampai dia tengah tido, arini aku sampai Maryam dah g melangok ntah ke mana mil aku bawak. Aduh aduh panas jek ati...bila Maryam dah balik dah nak dekat kul 2ptg...huk aloh masuk opis lambat lagi la jawabnya. Sedang bertarung menyusukan Maryam ujan turun dengan lebatnya pula...aduh aduh lagi...last last nya aku masuk opis kul 3.30ptg. Yang bestnya 2 hari ni Amad amik aku kat opis naik motor, tu yang ptg tadi kene tunggu ujan reda skit. Sebab aku tgh banyak keje, semangat la aku nak balik opis semula, amad bagi aku pakai baju ujan yang terasa seperti nak naik ke bulan lagaknya. So aku pulang ke opis dalam mengharung ujan secara romantik dengan Amad. Hahahhaha gediks lak...
Ntahlah Maryam, bilalah awak ni mudah nak terima botol, mungkin mama kene terus bersolat hajat lagi. Tapi Mama takkan putus asa untuk Yam ok! Ujan lagi mama tempuhi, untuk mengalah tidak sekali. Hheheeheheh...Moga Allah me'reward' kegigihan Mama n Papa tak lama lagi. Amin...

No comments: