12.9.11

~ Barut warna warni ~

Tadaaaaaa...dah siap pun jahit 6 keping barut baru buat Yusuf. Ni semua gara2 Yusuf hampir2 tidak muat semua barut yang ada. Membayangkan dia baru 2 bulan maka mama berusaha gigih menjahitkan barut baru yang sedikit lebar dan panjang. Lepas ni nak jahit barut gantung plak. Kalau ikut banyak benda nak jahit tapi masa sgt limited dan skang mesin jahit plak macam rosak. Adeh mana nak antar baiki ni, dulu beli kat kuantan. Kalau balik Kuantan tau la nak pergi tapi kat kl ni kat mana agaknya nak baiki. Nanti gugel la.

Oklah kalau ada sesiapa yang berminat secara serius nak buat tempahan bolehlah bagitau. Nanti saya pertimbangkan. :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

Zue said...

Aku serious.. 3 helai hehe

Nurshuhada Zainon said...

anak2 shu tak pernah berbarut ;| doktor kat umah ni tak nyokong...

R-B-I said...

shu - heheheheh my mil suh pakaikan juga n tak kisah la kan...macam cute aje ikat2 perut camni...kekekekek