29.7.10

Cinta di hujung Julai...

Gediknya la tajuk. Hahahahahaaha...takdelah semalam ialah ulangtahun pernikahan saya yang ke-3 tahun. Alhamdulillah dah 3 tahun. Walau tonggang terbalik pun kami masih pasangan gila2 yang suka bergaduh. Well perkahwinan itu adalah perkongsian dan pelengkap. Ahmad Kusyairi Alhamdulillah telah melengkapkan saya dan bersabar dan bertolak ansur saya selama ini. Time kasih ye papa.

Oh kami menyambutnya dengan makan malam di Madam Kwan's Mid Valley saja, mulanya nak tgk wayang dan main boling tapi tak jadi sebab orang ramai dan juga kami keletihan bekerja. So sambutannya simple saja. Cuma MJ yang teruja berjalan2 sama mama dan papa.

Dan esok pula ulangtahun kedua kelahiran puteri saya. Betapa terharunya saya melihat keletah dan kepetahan Si Maryam. Betapa saya rasa bersyukur dianugerah sahabat sepoyo MJ. Hahahahah MJ memang poyo, lucu dan bijak. Paling penting dia sgt manja dengan saya. Oh dan tahun ini MJ bertuah kerana family besar sebelah papayam adakan family trip ke Lumut dan Pangkor bermula esok hingga Ahad ini. So harap2 saya dapat upload gambarnya sepantas mungkin. Oh ada bb mengapa tak pantas kan?

Oh baik2 bercerita saja nanti. Oh InsyaAllah birthday party MJ akan diadakan selepas raya. Tunggu!!!

No comments: