21.10.09

I'm accidently pregnant...

Oh no! Oh bukan tidak saya tak suka saya pregnant...tapi oh tidak saya tidak pregnant ok! Maaf buat anda berdebar2 pula...hehehehe. Tapi apa pandangan, pendapat atau perspektif anda dengan tajuk diatas. Oh oklah2 berbahasa seperti channel rtm pula. Ok mari ke channel astro ceria pula ok.
Benci tak kalau dengar orang yang pregnant kata dia tak sengaja terpregnant atau terlajak atau teraccident? Benci kan...eiiii benci sungguh saya rasa. biasa kalau orang accident mati tau, kenapa lak nak klasifikasi mengandung itu satu accident? Paham tak maksud saya. Dah la diklasifikasi begitu kemudian war2kan kepada org ramai pula. Bongeks kan.
Kalau betul anda tak plan tuk mengandung, ambillah langkah2 yang sewajarnya. Tak nak mengandung tapi tak ambil langkah2 proteksi atau cakap jek tak nak tapi langkah memprotek tak tahu-ini lebih kurang ajak orang gaduh tapi awak silat pun tak pandai. Atau jika benar anda terpregnant tanpa diduga – don’t ever ever said it was accidently happen. Say nothing ok. Just live the pregnancy moments happily. Kalau ko terjatuh cinta sedap gak dengar, ni termengandung macam bongeks jek kedengaran.
Oh sori kalau korang kaget ngan tajuk di atas – aku belum teraccidently – kalau ada pun aku takkan kata ianya accident. Dalam hati aku mahu ok – zuriat aku takkan aku sanggup kata ianya accidently happen – takkanla sperm tu memandu sendiri lalu terlanggar ovum yang sedang berenang gaya bebas secara solo lagi bergaya itu. Serius jangan kata depan aku ianya accident! Tak pernah ada orang yang accident berperasaan gembira dan tak cedera. Jadi bila kata accident seperti ko tak maraikan dan tak merelakan kehadiran baby itu. So kalau korang teraccident jangan cakap depan aku begitu – aku rasa ianya biadap.


No comments: