23.4.09

SAD.ANGRY.DAMN IT!

Bila Intan kata dia berair mata masa aku citer pasal aku terpaksa bagi yam formula, aku tak dapat tahan lagi n aku rasa aku harus menangis. Dan toilet menjadi saksi segala...damn it!

3 comments:

bonda chem said...

aku pun nak nangis jugak lah!! !

larranisa said...

beb... kena gak ke bg formula? susu ko dah kurang ke? supply by demand... lgpun yam dh start mkn kn...

larranisa said...

aku dah paham.. hmmm...dari pemerhatian dan pembacaan aku org2 tua mmg x brp support bf. donno why. aaku phm situasi ko. try the best to yam selagi terdaya k. aku pun tension bc entry ko tu