15.12.08

Hoho marilah menjawab tagged ini...kuikuikui...

First Tag- Lucky Number 7


7 ciri wanita/lelaki idaman anda
- family man type la kan...
- beriman (iman adalah mutiara...)
- baik hati (kalau busuk tak bleh tau...)
- boleh tolak ansur(tiap2 tahun tolak ansur balik raya kmpg i lagi i suka,haha)
- boleh adapt bila dibawa kemana2(susah la kalau pemalu sangat kan...)
- tall, dark n ensem(hohoho langsung takde kat Amad...heheehhe)
- boleh tolong jaga anak (hahahah Amad tengah belajar)
- ni dah lapan la...

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
- Hubby aku la...
- Mohd Azli Salleh (dia ni tak nak kat aku, jadi aku benci dah kat dia..hahahaha)
- Mamat exist (masa aku kecik la,masa lagu untukmu ibu tu)
- Rosyidi (Senior aku kat UM,tapi aku dah tak ingat dia Bin apa...hohoho)
- Zain Ruffedge (kuikuikui...sib baik aku kawin dulu dari dia)
- Bekas2 kekasih...(Hahaha,cam ramai jek)
- Fazura Gol & Gincu (Oh macam Zue gak..aku rasa dia sangat comel...)

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
- yeyea...
- sonoknye...
- bahagia la saya terasa...
- wow weeeee...
- jeng jeng...
- muehehe...
- alamak!...

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
- Mekah (Kalau diizinkan Allah...InsyaAllah)
- England (Since kecik aku bcita2 nak study kat sini...mg MJ dpt realisasi impian aku nih)
- Paris (Hoho dapat jumpa paris hilton pun ok gak...)
- Phuket n pantai2 kat Thailand
- Bandung, Jakarta, Bangkok n tempat2 shopping
- Aussie...
- Hohoho Ikea bleh???? (Serius nih!)

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
- PS2 or PS3 (dah janji nak bagi hubby besday dia tahun ni...kuikui)
- Jam tangan yang gila best...
- Breakfast, lunch n dinner yg dimasak oleh saya - yang amat lazat setiap hari...
- Diri saya yg tak kuat marah (muehehe...)
- Jersey MU (hohohoho, saya pun nak satu)
- Designer sunglasses
- LCD TV yg best...(hohoho harap2 hubby yang hadiahkan saya dulu)

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan
- Maryam Jaga Kambing...(huhu lagu Mary had a little lamb versi melayu khas untuk MJ)
- Bangun pagi gosok gigi
- Lagu rama2 shasha(dari ulat jadi kepompong...)
- Lagu Gajah (Gajah berkaki empat...)
- I'm Yours by Jason Mraz
- Because u love me by Celine Dion
- lagu kartun wonder pets (hahahah,apa yg penting2, bekerjasama)
*Sori ek banyak lagu tuk MJ sebab ari2 aku duk ulang nyanyi tuk dia...

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini
- Mama Fahiym
- Mien (ko tak wat lagi zue suh kan)
- Ateh (dah wat kot)
- Mama Emma (sila wat ye beb)
- Ujie (ni aku la)
- Bonda Chem
- dah takde nama la...

No comments: