15.9.09

P.E.R.I.O.D

Akhirnya aku period juga, hohohoho mabuks la wei selepas hampir 2 tahun (9 bulan pregnant + 1 tahun 2 bulan MJ) tak datang period. Oh maksud aku bukan aku mabuk tapi rasa geli2 lak period. Hohoho banyak lak tu. Sib baik takde sakit perut ke apa ker. Macam biasa je, Alhamdulillah. Hohoho tetiba rasa nak plan untuk pregnant lak...kikikikiki yeayyy dah leh plan ngan baik ni.
Anyway sedih jugak sebab tinggal 7 hari jek lagi ramadhan nak abis aku terperiod lak, hancur harapan nak pose penuh. Takpe Allah itu mendengar kegusaran aku tentang production susu tuk Maryam, Dia tahu aku cuba tuk pose penuh even at the same time risau dgn susu. So Dia bagi excuse yang aku memang takleh pose. Subhanallah...moga Allah terus melimpahi kasih sayangnya kepada kami sekeluarga. Amin...

No comments: