24.9.10

Aidilfitri 2010


Inilah potret keluarga kami tahun ini. Tanpa Abah, walau berseri sekalipun, hati kami menyimpul sedih. Melihat mak teresak2 di pagi raya amat meruntun hati ini. Sudahlah pinggang mak masih sakit. Tiada kata nak describe macam mana hati ini hancur mengenang hari2 mak tanpa Abah apatah lagi hari raya. Cuma inilah shot terbaik yang saya ada. Yang lagi baik tentulah pada Ateh *tak paham ke ateh?*

Dan ini pose gedik bersama anak2 saudara yang ada. Ada lagi tertinggal tak tahulah pergi mana. Hahahahahahahaha, sebab mak tak sihat sangat jadi dengan bangganya saya nak beritahu raya kali ini Ateh masak rendang. Feeeeewwwwwwiiiitttttt...memang macam rendang mak lah! Hehehehehehehehe....

Dan ini kami sekeluarga...hahahahah papa sangkut beg yam kat leher. Sangkut takpe jangan sangkut isinya pula. Apapun Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Maaf saya pohon dari kami sekeluarga.

2 comments:

Shu said...

juling mataku melihat gambo2 yg sangat kecik itu haha.

R-B-I said...

oh maafkan saya, jika saya save dr bb ke pc mmg begini jadinya...hohohohoho...